IsoBouw wint Bezoekersmarketing Award

19 februari 2015

Tijdens de BouwBeurs kreeg IsoBouw de Bezoekersmarketing Award uitgereikt. De award wordt toegekend aan het bedrijf dat de meeste bezoekers heeft gegenereerd.

Met maar liefs 6 nieuwe innovaties was IsoBouw ook dit jaar weer prominent aanwezig tijdens de BouwBeurs. Met spetterende shows werden deze nieuwe isolatie-oplossingen getoond aan het massaal aanwezige publiek. Publiek dat voor een groot gedeelte op uitnodiging van IsoBouw aanwezig was.
Dit bleek op de laatste dag van de beurs toen IsoBouw uit handen van Martijn Carlier, de beursmanager van de Jaarbeurs, de Bezoekersmarketing Award uitgereikt kreeg. De award wordt toegekend aan het bedrijf dat  de meeste bezoekers heeft weten te genereren.

Voor IsoBouw is deze toekenning niet de eerste keer. Ook in 2013 won IsoBouw deze award. Een teken dat de aanpak van IsoBouw aanslaat bij bouwend Nederland: Veel productnieuws tonen en deze op een aansprekende en spectaculaire wijze presenteren aan de bezoekers. 

De getoonde innovaties omvatte o.a.:

SlimFix RenoTwin, een nieuwe na-isolatie voor toepassing op bestaande dakelementen.
RecaPan, een na-isolatiesysteem voor op bestaande panlatten.
FaçaBoard, legolisering van gevelsluitende HR-isolatiepanelen.
SlimFort, een gevelisolatiesysteem met een nieuwe fischer Smartlight alu-geveldraagprofielen.
SlimFix Deco, zolderisolatie met een geoptimaliseerd klik-profielsysteem.
SlimFixXT Prefab, compleet voorgefabriceerde daksegmenten.

Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.

Deze webpagina is niet geschikt voor mobiele devices

U kunt deze pagina openen via uw desktop.